سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه انتخاب کت و شلوار مجلسی زنانه

کت و شلوار مجلسی زنانه یک گزینه همیشگی برای انواع مجالس و مهمانی هاست که هیچ وقت از مد نمی افتد. این استایل شیک هم می تواند در مجالس رسمی کار راه انداز باشد هم یکی از شیک ترین و خوش استایل ترین گزینه های لباس است. ما در این مطلب مجموعه ای از جدید ترین مدل های روز کت و شلوار زنانه را به شما عرضه کردیم.

سایرمقالات... لباس مجلسی شیک

کت و شلوار مجلسی زنانه برای مجالس رسمی

کت و شلوار چه رنگی باید تهیه کنید؟ اکثر مردم به شما خواهند گفت که خانم های جوان حرفه ای باید یک کت و شلوار سرمه ای یا یک کت و شلوار زغالی تیره را مانند یک مدل لباس مجلسی بلند حتما برای خود داشته باشند؛ البته فقط به این دلیل که هر دو رنگ از شباهت کمتری نسبت به مشکی برخوردار هستند.

شخصاً، من فکر می‌کنم کت و شلوار مشکی نیز خوب است – و اگر بودجه‌ای ندارید، بعد از کار کردن، راحت‌تر می‌توانید مدل های کت و شلوار را به صورت جداگانه تقسیم کنید. (در واقع، کت و شلوارهای مشکی در حال حاضر به قدری محبوب هستند که یکی از خوانندگان حتی فکر می کند که آیا می تواند با یک کت و شلوار خاکستری برای مصاحبه قرا بگذارد!)

با این حال، لطفاً سعی نکنید پارچه‌های مشکی مختلف را برای “ساختن” کت و شلوار ست کنید. اگر فقط یک یا دو کت و شلوار می‌خرید، تمام تلاش خود را بکنید تا از خط‌های سنجاقی خودداری کنید – آنها به یاد ماندنی‌تر هستند، لوازم جانبی آن‌ها سخت‌تر است و پوشیدن کت و شلوارها به صورت جداگانه سخت‌تر است.

کت و دامن یا کت و شلوار مجلسی زنانه

کت و با دامن بپوشید یا شلوار؟ به طور سنتی، محافظه‌کارانه‌ترین پاسخ در اینجا کت و دامن است اما در ایران چنین پوششی مرسوم نیست و باید در همه مکان‌ها به جز محافل خانوادگی و دوستانه کت و شلوارپوشید.

به هر حال، ست کردن دامن کوتاه و کت هنوز هم نکات مثبتی دارد، اما: اگر به دنبال خرید چیزی کلاسیک هستید، دامن مدادی سالهاست که مورد استفاده قرار گرفته است، در حالی که شلوارهای کت و شلواری چندین بار مد شده اند. برای کفش های پاشنه دار یا تخت، که انتخاب کفش شما را بیشتر از دامن محدود می کند. اگر کت و شلواری با بودجه کم می‌خرید، پیدا کردن دامنی که به خودی خود خوب به نظر برسد را می‌توانید به‌عنوان یک کت و دامن جداگانه در کمد لباس‌تان نگه دارید!

منبع: مزون لباس مجلسی